2009-08-17
 16:42:04

Bad luck?

Vilken dag igor! Var do och badade, so blev vi lite forsenade och var hemma klockan 7. Ner jag vel kom hem var det ingen hemma. Fast er man uppvext som kriminel so haha. Lyckades bryta mej in, men sen har jag den oturen att vatnnet hade stengts av! Do fick jag platta mitt hor so som det var xD. Konstigt nog blev det mycket bettre en vanligt. Sen skyndade jag mej ut for att go po Skillz konseren. Och vet ni vad?! Dom hade stellt in konseren! Snacka om otur eller? Fast istellet for Skillz kom en annan artsit som jag eeeeeeeeelskaaaaar. Blero (A). JAG LYCKADES RORA HANS HAND :D! Mobbat haha (A). Lyckad kvell endo :).

Lite bilder fron igor.



Hel niceigt stelle :).




Min farbror er fett coool :O



ELSKAA! Detta er vad jag kommer sakna mest med Kosovo xD


Leo

Jag saknar milka haha.. :(



PUBLICERAT: 2009-08-29, 14:23:15 | URL: http://tomschica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: