2009-08-13
 20:47:10

SkiiLlzzzzz :O.

Jevlaaaaaaaaaa Skit :). Just ner det blir fint veder so er det INGEN som kan henga med o bada. Fuckat. Kom nyss hem fron stan. Fan vad jag er trott i bennen! Sur er jag med eftersom jag inte hittade nogot jag ville ha i stan!
En sak er bra iaf, efter att ha kempat med att lista ut hur man in i helvete ringer till Montenegro so funkade det tillslut. Ringde Edison och pratade i nogra minuter och PANG so var pengarna slut xD. For fylla po imorgon igen :P. Sen er det en sak till som er positiv, po Sondag kommer SKILLZ hit, SWEET. Dom ska upptreda med sitt nya album for forsta gongen Live, moste ba overtala mina foreldrar att lota mig go ockso. Vad jag bablar :O! Okej nu recker det :). Ska kolla po nogon serie som ALLA i Kosovo, sick alltso. Inte en enda menniska po gatan ner skiten borjar. Jag hatar den eftersom jag vet hur doligt den slutar :). Jag kom nyss po en sak, jag er himla negativ :O. Borde sluta med det.
Haha okej ska dra, Puss&Kram.



 




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: