2009-08-16
 13:17:23

psst..

Nu har jag lite brottom. Tenkte bara jag skulle slenga in ett snabbt inlegg :). Ska oka och bada po ett fett coolt stelle. Ska ta kort o sont der, so legger jag in dom :D.Det tar 1 timma att oka dit, so jag er der typ 2, men sen moste jag vara hemma klockan 6 efttersom jag ska fixa mej. Gissa till vad? YAY jag ska till Skillz konser :D. Krevdes inte so mycket att overtala pappa faktist haha.

Ray - Pappa, elskar du mej?
Pappa- Er det pengar du vill ha?
Ray- Hmm, nja inte direkt..
Pappa- Nej! du for inte go po Skillz konseren!
Ray-MEN JA SEGGERRR TILL MAMMMAAAA!
Pappa- JA JA DU FOR GO DO DIN JOBBIGA UNGE! 
 
FULASTE xD aja, men ni for ha det so bra :). Puss&Kram.


Leo

aaaii typiskt dig xD


Hilda (x

lmao,, det verkar nt så svårt att övertala din pappa!! (x



PUBLICERAT: 2009-10-27, 16:44:23 | URL: http://jjusthildaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: