2009-08-06
 11:54:00

I take it Higher, Higher, Higheeer!

Hallo allihopa!
Okej, jag suuuger po att blogga. Fast nu har jag bestemt mej endo for att jag ska borja blogga, utan looonga pauser :D!
Jag vill ockso att ni kommenterar, TACK! Langa ockso era bloggar och sont, so jag kan lesa dom (A). Om ni undrar varfor jag skriver so konstigt, so er det for att jag er i Kosovo.

Okej, ska beretta lite om igorkvell! Festasteeeee! Var po non klub, der ett albansk band spelar (NRG band). Har inte gillat dom so mkt forut, tills igor do haha. Tack till Leo, killarna och alla andra galna tjejer som var med igor haha. En kvell som sent kommer glommas.


Leo

Kukuuu, e kena kall Nclub :D



PUBLICERAT: 2009-08-06, 11:57:18 | URL: http://tomschica.blogg.se/
belLa.

HÖÖH RAY JAG VILL GÄRNA SE DEJ BLOGGA ERGE DAG ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: