2009-08-10
 10:53:24

Good Morning (A).

Whaaaats Up (H)?
Skon morgon idag, vaknade, gick in o duschade, ot mat, sen bara softat. Moste snart platta mitt hor o sont, sen kanske jag ska ut lite med min bby <3. Senare po kvellen blir det nog basket med mina favoritpojkar :). Kommer nog lite bilder hoppas jag. Sjukt, jag saknar inte Sverige ett SKIT :O. Det e fetaste utekvellarna her alltso, alltid nogon rappare eller artist som kommer o upptreder. 

Nu har jag en sak som jag har funderat po djuuupt! Eller ah.. inte so djupt kanske x)
Iaf so vill jag pierca mej, men var :O?. Tungan er inget alternativ tyverr :(.
 


Nusha

Är tungan inget altenativ för att du vet att jag skulle säga det?XD


Fckah

Naveln ftW;)



PUBLICERAT: 2009-08-12, 17:35:10 | URL: http://dinmamma.se
Anonym

naveln hade varit sött på dig ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: