2009-04-14
 13:25:43

Varmtvarmt.

Fan vad varmt det är :O!
Kom precis hem från stan, där jag var o lämnade min cykel på laging. Den såg ju ut som den vart på bilskrot eller nått. Iallafall trodde jag jag skulle dö av värme, men jag ska inte klaga! Det är sommar nu.. jippi :D! Gud va jag hoppas vi ska till kosovo iår ( mitt hemland då). Ni ba, shiet en alban till?!, Hellno! Haha x). By the way så är min mamma hemma nu. Hon har typ fått feber och jag börjar bli smittad. :( Stackars mig.

Jag kommer att ladda upp bilder här, men jag är lite seg bara. Fast det kommer, I promise ;D Nu ska jag hjälpa mamma att städa lite sen kanske jag drar ut. Pusshej <3


Egzona

Ska du säga fan!! :D<3<3



PUBLICERAT: 2009-04-14, 14:41:48 | URL: http://eggi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: