2009-04-27
 13:39:37

SKÖVDE BASKETCUP!

OMG måste jag börja med att säga. Jag är tillbaka från skövde-cupen nu.  Jag tror faktist inte jag har haft så kul i hela mitt liv!
Det var värt varenda öre och nu är det bara 362 dagar kvar tills nästa år haha x). Jag ska berätta hur allt gick till.

Fredag: Vi slapp skolan. Jag vaknade klockan 9 för att göra mig i ordning till Skövde. Klockan 11 kom Kaltrina hem till mig och jag packade ner några saker i hennes resväska som va typ tom haha ;D. Klockan 11.15 kom mamma från jobbet och hämtade oss och sedan körde hon oss till den platsen vi skulle samlas. Väl framme så var alla spelare typ där och efter 10 minuter kom bussen. På bussen hade vi så jävla roligt! xD Vi satt o flabba åt allt och vi var helt öveerglada.  Efter 3 timmar med buss kom vi entligen fram till skolan vi skulle sova i. Vi packde allt och gjorde i ordning luftmadrasser och sovsäckar. Eftersom vi inte hade någon match den dagen så gick vi och kollade på Varbergs Damer istället. Dom vann såklart (A). Sen efter det stack vi till en matsal där vi skulle äta och sen stack vi till stan.
Tillslut blev klockan ganska mycket så vi stack hem igen, satte på pyjamas ( Korta shorts haha x)) och stack ut och spela basket till klockan 12 på natten x) Btw, jag var typ Paris Hilton den dagen xD Jag gick klädd i rosa och beteede mej som en idiot haha!

Lördag: Vi vaknade klockan 6 på morgonen! Eftersom vi inte lät någon annan sova så sa vår tränare åt oss att gå och äta frukost. Så det gjorde vi. Den dagen hade vi 2 basket-matcher. När klockan blev 5, så var vi tillbaks där vi sov, och gick ut för att spela basket med 18-åriga killar som vi ägde! hahaXD. Klockan 6 började vi göra oss i ordning till ett disko som skulle vara haha xD. Efter en massa timmar så blev klokckan 9 och vi drog oss till diskot. ABOW! Vi hade så jävla roligt asså, vi dansade tills vi fick ont i fötterna. En kväll man aldrig glömmer. 

Söndag: Var dags att åka hem. Vi spelade en match och kollade på alla andra Varbergs matcher. Vilken sorlig dag. xD
VI packade allt och åkte hem.

Bilder kommer!


V

Det va Queen's som vann va? XD

Mina kompisar spelar i det laget xD



PUBLICERAT: 2009-05-02, 23:16:53 | URL: http://vpvp.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: