2009-04-14
 21:17:13

Twins (A)

HalloHejsan ;D

Idag har jag varit ute och softat.  Det blev värsta tjejbråket mellan mig och mina kompisar och ett annat gäng.
Fast det löste sig. Sen träffade vi på en kompis som hade med sig två bejbitviliingar. Jag dog nästan! Så otroligt söta.
Haha, och imorgon så tror jag att jag skagrilla med mina kompisar. Om det är fint väder. Och jag lovar att ta bilder haha.

Vad jobbig jag känner mig x). Nu ska jag kolla på TV :O Pusshej.


Leo

Tvillingar... oh sexy hexy ::



vänta.. inte de bäbis tvillingarna. Turkofil är jag inte!! C3<


Fotofix

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.



PUBLICERAT: 2009-04-15, 16:31:31 | URL: http://fotofix.blogg.se/
Anonym

HAHAHAHAHAHAHAH Leo's kommenrtar :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: