2009-04-20
 21:36:54

Helgen.

AjAj.
Jag vet, jag suger på att blogga. Fast det är så fint väder ute nu så man vill bara vara ute :O!
Fast nu ska jag berätta vad jag gjort under helgen lite då haha. På Lördagen så städade jag hela huset ända tills pappa kom hem från jobbet (Kl 13.00). Sen stack vi och hämtade mamma på hennes jobb och så ville jag äta Mcdonald's! Så var mamma o pappa tvugna att lyssna på mig så vi stack dit. Sen softade jag bara hemma typ.
På Söndagen så stack Jag, Mamma, Pappa och min lillasyster till Göteborg. Köpte ett par skor och lite så bara.

Idag då var den första skoldagen. Blääää.
Vet ni vad det värsta är? Jag fick reda på att min matte/No lärare ska sluta och vi ska ha världens jobbigaste och dummaste lärare :(! Men i helhet var dagen soft. Efter skolan gick jag ut och spelade basket och jag kom hem för inte så längesen haha (A). That's about it :).  Pusshaj, hörs ;)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: